piątek, 13 maja 2016

Życiorys głównego bohatera pisany przez niego samego, okraszony zdjęciami cz.13

    "Po odzyskaniu niepodległości stałem się bardzo czynnym
    i aktywnym mieszkańcem miasta.
         A oto moja praca.
1. Rok 1944 sierpień. Zebrałem wszystkich nauczycieli
    z Mińska i zorganizowałem Ognisko ZNP, byłem przez
    kilkanaście lat prezesem.
2. Na pierwszym zjeździe powiatowym nauczycieli wybrano
    mnie na przewodniczącego organizacyjnego Prezydium
    Oddziału ZNP M.M.
    Praca ciężka, bez urlopów. Kiedy sprowadziłem trzy
    wagony węgla dla nauczycieli w powiecie, musiałem
    na rampie kolejowej spędzić trzy dni i dwie noce, 
    pełniąc funkcję dozorcy, ponieważ odbiorcy zgłaszali się
    po węgiel w ciągu 3 dni. Ktoś musiał pilnować."


Mój aktywista i społecznik kochany;) Prezes i dozorca w jednym:) Cały Henio.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz