poniedziałek, 1 marca 2021

"Ożywiłem" babcię Alinkę. Szok.

Pamiętacie zapewne zdjęcie wybranki serca naszego Henia, które pojawiło się jakiś czas temu na blogu. 
Jeżeli nie, to przypomnę:

Specjalnie pokazuję zdjęcie z Facebook-owej grupy "Uwielbiam stare fotografie", żebyście zobaczyli ile "lajków" i serduszek dostała Alinka. Teraz jest 844 (sprawdziłem;) I nie dziwi mnie to wcale.

Dziś odkryłem "oprogramowanie" wspierane sztuczną inteligencją, które pozwala "ożywić" stare fotografie. Musiałem wypróbować. Wybór padł na Alinkę. Według mnie rezultat jest fantastyczny i oszałamiający. Doskonale pamiętam babcię, ale jako osobę dorosłą i jako staruszką (Alinka zmarła mając lat 95). Ale tu Alinka ma lat 17, może 18, 19. Coś niesamowitego. 
Babciu brak mi słów, żeby opisać Twoją urodę.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz