wtorek, 24 marca 2015

Liścik 004:)

Tytułem małego wyjaśnienia do treści dzisiejszego liściku, nadmienię tylko, iż Alinka, wybranka serca Henia była od niego młodsza o 7 lat. A wyglądał wtedy? tak:



"Alko !
Otrzymałem list od swojej matulki,
który mi napisała, zaraz po spot-
kaniu się z Tobą. Muszę Ci tu
przytoczyć jedno zdanie dosłownie
przepisane: - "Ładna dziewczynka,
ale nigdy nie spodziewałam się,
że to takie dziecko. Dziwi mnie
bardzo, że babcia nie wzięła 
na Ciebie kija kiedyś jeździł
do Mrozów"...........................
Szkoda, że nie miałaś wtedy więcej
czasu, nawet moja matulka żałuje.
Jednak spodziewam się, że zanim
powrócę z wojska, spotkacie się
jeszcze w Mińsku.
W niedzielę będę miał u siebie
chłopaków z Mińska z Lutkiem
na czele.
Pa !                        Podpis"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz