wtorek, 28 kwietnia 2015

Liścik 017:)

"Alko !

Widzę, że między nami nigdy zgoda
nie zapanuje. Wyraźnie robisz
mi wszystko na złość, pomimo,
że ja pod każdym względem
przystosowałem się do Twoich wy-
magań. Prosiłem Cię w poniedzia-
łek, abyś we wtorek i w środę
wyszła wcześniej ze szkoły.
Wiesz, że w tym ostatnim dniu
chciałem jeszcze z Tobą porozma-
wiać. Wczoraj lekcje skończyłaś o 17
a koło dworca pokazałaś się w chwili,
kiedy już nadszedł pociąg, aby przy-
padkiem nie zmarnować ze mną
kilku minut. Dosyć miłe wrażenia
i wspomnienia pozostawił mi ten
dzień, pomimo, że powinno być
inaczej.                         podpis"


No i się Henio zdenerwował i oberwało się Alince. Mogła przecież babcia zaraz po szkole pobiec na dworzec i porozmawiać z dziadkiem;) Ale to zabrzmiało:) Ale i tak dobrze, że "miłe wrażenie i wspomnienie" dzień ten pozostawił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz